Tästä alkaa tarinani Amanda Dalesta, kertojana toimii Amanda. Tiedän, tiedän. Tämä on yksi teinielämästä kertova pillitysstoori lukemattomien muiden seassa, mutta tenekin tätä siksi, että rakastan tätä, enkä siksi että haluan miellyttää "massa"yleisöä.

 

Photobucket

Moi, mun nimi on Amanda Dale. Ja tää on mun päiväkirja, jokainen joka lukee tätä saa kokea jotakin vakavaa, mun koston!  Ja ei Alex, sä et löydä täältä meheviä juoruja tai amorin nuolia ja sydämmiä!

 

Photobucket

Mä asun vanhassa vihreessä puisessa talossa, joka on rakennettu jo ennen ajan laskun alkua, eli silloin kun mun vaari oli nuori(20v) Me asutaan idyylisellä esikaupunkialueella. Tätä paikkaa kutsutaan Peacefull valleyksi, en tiiä miksi. Ja se siis sijaitsee USA:ssa. Mun perhe on aika pieni meitä on vaan 3, taino 4. Eiku 5. Mun isää ei näy koskaan missään, koska se on AINA töissä ja mun sisko on koulussa Pariisissa jo toista lukio vuottaan. Onneks, koska se oli kamala riesa.

 

Photobucket

Tässä on kuva mun äidistä,Sara Dalesta, se on ammatiltaa joku asianajaja tai jtn ja se on jo yli 40v. Se hoitaa meiän kotia ihan yksi, siis kokkaa ja siivoo, mut välil must tuntuis et mun on tehtävä jtn, mut enmä ikinä tee!!!

 

Photobucket

Joo, mun veli Alex, se on aika villilapsi... No ei oo, se seuraa mun siskon jalan jälkiä, sekin on !taiteilija", mä taidan olla meidän suvusta ainoo jota luovuuskärpänen ei oo purru. mikä on harmi, sillä mä haluaisin laulajaks. Mut mun lauluääni on samanlainen kun harakoilla, kiljuva ja käheä.

__________________________________________________

Siinä oli aloitus tähän tarinaan, komenttia siitä, onko kirjoitustyyli hyvä, saako fontista selvää, onko aihe kiinnostava, onko kuvat selviä jne. Tämä olisi siis huom. aloitus, ns. päiväkirjan ekasivu, eli seuraavat osat ovat paljon pidempiä.